.

.
Mer kärlek<3

fredag 10 februari 2012

Hey jag har fuckat upp igen,

jag har ingen kontroll.
Fuckat upp är mitt andra namn.

Haha näää bli inte skadeglad det handlar inte om mig:)Inte idag.Imorgon maybe.Heter man Maria och vägrar äta skit fuckar man upp ibland.

Jane min älskling.Lilla feeder!Choooookladfabriken mitt favvo plejs.Tack .

Tove vi måste leka!
Zoi vad skönt prata m dig,blev glad.


Gilla Mange Schmidt!

Fyfyfy vad jag längtar efter torr asfalt!!
Vår.
Nu kött,pot gratäng och sallad.
Ok klar med ett glas rödvin.

Tema:kärlek.Vänskap.Tålamod.

Tack för du var modig,sa förlåt.Stort.
Glad i hjärtat.

Puss M

Aaaaa tänkte vissa tror man är alkis lägger ut vinglas och ölflaskor överallt men håller med Åsa&Helena om man vore alkis så vill man väl inte outa utan gömma...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar