.

.
Mer kärlek<3

onsdag 8 februari 2012

Vart?

Hjälp mig bestämma mig nu:vart ska jag skriva Calle(tatuera)?
Andra foten,som jag tänkt från början?
Nedanför nacken alltså nästan mellan skuldrorna?
Kom på nytt nyss:på revbenet nedåt?
Insida handled?
Sidan på magen?
Vad tycker du?

Zoi jag ringer dig imorgon!!

Ska väga mig imorgon.Ang vägning så vill jag göra det sällan jag ser på min kropp istället hur den mår.Hur kläderna sitter.
Ja Beckham snygg i kalsongreklamen.Men är det bara jag som tycker kalsongerna är för små?

"Alla barn tittade in i micron,utom Rut.
Hon tittade ut..."
Skitlåg humor men garvade iallafall.

Längtar du oxå efter vår och en öl i solen?

5 kommentarer:

Jane sa...

Insida handled! Helt klart!! Haha Rut... Slog en knut..
Puss fina du

Unknown sa...

Hihihi..
Ok tack för svar.
Chatten?
Puss

Anonym sa...

Jag tycker nog oxå handled, bra balans med de andra....;-) Linda

Anna-Lena- mamma till Elias & Liam sa...

Handleden så att du själv kan se den, skulderbladet ser du ju inte själv. Kram Anna-Lena

Anonym sa...

De e svårt det där. Har inte heller bestämmt än vart jag ska min tatuering. :) kram Karolina

Skicka en kommentar