.

.
Mer kärlek<3

torsdag 20 september 2012

Kommunikation-varm,mjuk,kall,hård,högt&lågt.

Ja det är vad kommunikation kan vara.
Fantastiskt vad en bra kommunikation kan ge.Och tvärtom vad den kan såra,göra ont och misstolkas.
Det har inte hänt ngt så jag menar absolut inget mellan raderna utan tänker på det ofta bara.Att det beror på hur vi kommunicerar som gör hur vi mår.(och hur andra gör det och samspelet)Därav orsak när jag&Henke blir osams ibland.
Ett gott råd är att försöka vara så tydlig som du bara kan.Ibland förtydliga.Att mess,chatt,fb inte får fram vilken nyans du ville få fram.

Skön morgon.Max börjar tidigt men de andra 2 softade som vi gör på Torsdagar.Nu har jag 30min till innan jag behöver åka jobba.Njuter.Mmmmmmm.

Ser framemot köra cx&Sh'bam ikväll!Ta det lugna Maria.Hahaha har inget annat val för OOOOrkar inget annat..
Skulle eg ha fys kl 10 men hoppar det,glad överleva kvällens pass.

Har en missnöjd Max hemma.:(

Hittade EN lus på Zeke igår men han behandlad och kammade imorse igen-NO Lus.Återköp på Zeke??Mohaha.

Ska hem till Tessan Imorgonkväll och dricka lite vin.Om det inte blir avbokat,det var så få som kunde.
Annars blir det trevligt.

Carina ha en superhelg!!!!!!!


Hörs vi idag?Ses?
Ska försöka fixa detta fejs nu....
Kram
M


"Din måne rider mig,förlamar mig"/PLM

2 kommentarer:

Carina sa...

Tack vännen! Ses nästa vecka? Kanske träna hos dig torsdag om jag mår bra?
Puss

Unknown sa...

Kom du är så välkommen sen kör jag dig hem så du är hemma typ 18.45.Ha nu det supernice!!!
Puss

Skicka en kommentar