.

.
Mer kärlek<3

onsdag 21 maj 2014

Ekorre i hamsterhjul.

Kö till jobbet kö hem.Svetten rinner kommer på att stolsvärmen är på...
Hem till grinig 9åring,tanka,handla och göra middag,ut och gå,vara trevlig och gullig...ngn är sur och bitter och ful,ngn är underbar och ngn har pissig självkänsla men bra självförtroende och det lyser igenom tydligt.Kan alla bara sluta bry sig om andra på fel sätt.Pjuuuuu.Imorse på labbet blev det akward då kärringen viftade med mitt urinprov framför 15 patienter..yes det var min dag.
Ekorre i hamsterhjulet...
Här är jag och jag är såhär.Jag ber fan inte om ursäkt för mig själv.Jag skrattar mkt och högt och är kanske mkt ibland men skit i mig om det stör dig.
Har fel trosor idag med,skär i rumpan så det ser ut som jag har 7 rumpor..typ.
Avslutar med en selfie för jag tycker jag är så snygg.(men klänningen är det)

M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar