.

.
Mer kärlek<3

torsdag 18 februari 2016

Glad!



Är det bara jag som tycker denna vecka gått fort?Alltså den går ju inte fortare,det känns bara så..

Imorgon har jag min fridag så det blir 3 lediga dagar på raken,nice nice nice.
Imorgon ska jag fixa lite ärenden samt träffa Lotta på em och fika.Mys.

Jag körde multi cirkel med Therese H idag och det är ett tufft och bra pass.
Sedan hade jag ett skolpass med ett gäng tjejer på 13år.OMG..." hur mår ni?Tystnad.."Är det jobbigt,känner ni denna övning?..Tystnad.Hahahaha tonåringar..

Ett par saker som stör mig just nu..
Kommer inte in på min mejl pga 2 saker,via mobil krävs en kod,via datorn glömt mitt lösenord och kommer ändå in när jag fått en speciell kod..

Att jag förlagt min klocka och ring...

Att bloggen hela tiden vill välja det där gamla fotot på Max ..


Jag är glad.Det är så skönt att få säga det,befriande faktiskt.

Snart blir det Gåsmamman och sova direkt efter.

Hoppas du mår bra<3.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar