.

.
Mer kärlek<3

söndag 20 mars 2016

När jag tvivlar på mig själv

Hola.

Trist,grått och kallt men då passar det perfekt att tända massa ljus och krypa ned i soffan.
Kört mitt sista pass nyss på Iform,känns lite sorgligt faktiskt..


Fikade med Tove en långfika,vad jag tycker det är kvalité.
Jag var lite ledsen imorse men efter pratat länge med Anna Nordin och fikat med Tove så är jag gladare.Thats what friends are for.<3 p="">Ni ska veta att ni är alla speciella för mig.På olika sätt.


Kollar handbollen och ska bli nice hänga ensam med Calle ikväll då killarna ska in och kolla på Bajen i svenska cupen.

I veckan ska jag bli intervjuad av Shirin (hon journalisten som brukar skriva om hälsa och olika pass mm i Aftonbladet va?)Les Mills ska göra ett samarbete med barncancerfonden mm.
Ni vet att allt de har i pengamedel är donationer va?Galet ju..


Är du glad?
Frisk?
Nöjd?
Hoppas det.<3 .="" p="">

<3 p="">
<3 p="">
<3 p="">Komigennubajen.
<3 p=""><3 .="" p="">
<3 p=""><3 .="" p="">
<3 p=""><3 .="" p="">
<3 p=""><3 .="" p=""> <3 p=""><3 .="" p="">






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar