.

.
Mer kärlek<3

torsdag 3 mars 2016

Godmorgon

Godmorgon<3 p="">
För 4 år sedan låg jag på SöS med mascara i hela ansiktet för jag gråtit av smärta och skämdes för att jag ens var på SöS.Jag hade bara ryggskott tänkte jag men låg på golvet på jobbet och Johnas körde upp mig till akuten.Fick morfinspruta i skinkan och massa sköna andra piller.Diskbråck i S1.
Diskbråck har många människor.Mitt var nog inte så stort men kunde inte gå på några veckor.John körde mig ngn kväll i rullstol när det krampade och vi kunde skratta fast jag hade sjukt ont att han kunde hur han ville bara dumpa mig i bassäng och jag inget kunnat göra..eller att han skulle köra upp mig och visa upp mig för denna extra personalen som hade möte och säga:och det här är gruppträningsansvarig ...
Jag rehabade och lyssnade på min kropp och kom tillbaka stark.
Idag kör jag aldrig Max utan är varsam med mig själv,inget diskbråck idag men försiktig..


Mars får gärna gå snabbt.Kom våren.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar