.

.
Mer kärlek<3

onsdag 23 mars 2016

Hängig,snorunge är jag och huvudvärk men gör som alla andra på mitt jobb:går dit och jobbar...Nä jag kunde vart sämre och ingen feber så vi kör ba..






Saknar dig pappa.Henke och pappa var/är skorpioner.<3 p="">



Jag gillar inte ens skorpioner och ska inte passa ihop med en.


Inte haft ngn lust att göra blogginlägg känner att livet är hårt i denna värld och då känns det banalt och ointressant att blogga ytligt.Jag ska erkänna med att jag är rörig i huvudet med,mycket att ha kontroll på.Jag är kontrollmänniska och har jag inte koll så blir det obalans hos mig.I måndags hade jag för första gången oro i kroppen men tog mig ur det av mig själv.


Vi trodde vi gick ur svenska kyrkan för länge sedan,vi gjorde precis det de sa vi skulle göra men såg på deklarationen att jag betalat över 2000 i kyrkoskatt-ändå.
Vi gör ett nytt försök.Grrrr..och otrevlig var tanten jag pratade med i kyrkoförsamlingen den gången med..











Jag vet inte varför men ogillar när folk säger att jag är känslig.Det låter så negativt för mig,
jag säger det jag känner och det vågar många inte så du kanske får för dig att jag är svagt känslig för jag har nära till mina känslor..du känner inte mig då.Äsch orkar inte förklara mig el försvara hur jag verkligen är...


Ikväll får jag träffa en av mina favoriter,Anna.
<3 p="">
<3 p="">Calle ska in på koll i april.De forskar på hans fall både i Lund och på KS,häftigt.Tack svenska barnvården,onkologi.
<3 p="">
<3 p="">Ska bada varmt sedan jobba.
<3 p="">
<3 p="">Ciaoo min vän
<3 p="">
<3 p="">
<3 p="">
<3 p="">










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar