.

.
Mer kärlek<3

söndag 30 januari 2011

Godmorgon,det är söndag och hyfsat tidigt.

Calle och jag sitter i soffan med välling,kaffe och tänt ljus.(och ryggskott)
Tittar på mubädubbelkvack.

Uj Uj bidde lite mer vin än jag tänkt men jag hamnade fr för Zlatans match och vi satt och pratade fotboll Hahaha Henrik var nöjd.

Idag har bägge killarna fotbollsträning igen,sen på em ska dom gå på teater med farmor,Karlsson på taket.Max var väl sådär glad då han missar en matchmen så mkt tjafs var det inte.

Jag,Henrik och Calle ska käka middag hos Eva och skönt med bara C.
Bissart men Eva är chef på patologen på KS och hon kommer stå med Calles njure efter op för analyser och prover.För att hon vill.En sak tänkte jag och Henrik på igår:tänk OM det skulle vara mindre bra test svar,hur och kan hon hålla masken??Svårt läge.

Tomas måste massera idag annars inget pass imorgon .Fan vad störd man är.

Toppen träffa dig Anna-du gör mig så gäss och du bara utstrålar LIV!

Nu ska jag pussa på min Callebebiskärlek!!

6 kommentarer:

Carina sa...

God morgon! Här är det bara jag som är vaken . Synd att du har ont i ryggen, jag tänkte ta en promis!! Har du lust att ses nåt i veckan??? Orkar du?? Stora kramar till er alla!

Unknown sa...

Hoppas att ryggen blir bättre!
Kul med teater för killarna :)
Puss

Unknown sa...

Glad ska det stå!!
Carina nee ingen promis för mig idag.
Sanna har ett litet problem nästa söndag ringer dig!

Kram alla

Linda sa...

kram kram nu snart ska vi ut i solen....sena idag vi fick sovmorgon till 9...;-)

Anonym sa...

Hej vännen, skönt med en lugn & mysig söndag..trist med ryggskott bara, jag vet hur det känns ! Jag följer din blogg varje dag,men är lite dålig på att kommnetera.

Kram till er alla ! Jenny N

Anonym sa...

Maria, bakis e inte så kul men vissa tycker vin e gott och du förtjänar lite gott, glöm inte de!

Hoppas grabbarna gillade Karlsson på taket!

Callepussar e dom godaste..

Styrka & Kärlek

Skicka en kommentar