.

.
Mer kärlek<3

lördag 29 januari 2011

Uttråkad och grinig .

Trött på vädret,vår skynda dig!Länge kvar.Suck.

Ryggen krampar och även kramp i hö vad samt under hö fot.Precis som vanligt.Det sitter ihop i slyngor över hela kroppen.Värken har alltså ett samband.
Carina,behöver din man,min massör.Han är bäst.Ska halta förbi er sen kolla om han kan trycka in mig i helgen....Det enda som hjälper...
Rozafa knäckte lite snabbt igår bl.a. I bröstryggen.
Såå olägligt nu.Men när är det eg lägligt??????

Kan ni inte kommentera i bloggen?Ullis kunde inte och det är fler som sagt det.Hm konstigt.

Ska sova med C nu,Max på fotboll och Zeke på tjejkalas.

Måste bli på bättre humör!!!!!!!Kom igen nu Maria,för faaaaaaaan!

5 kommentarer:

åsa sa...

Provar....

åsa sa...

Jo funkar för mig iallafall, men fick trycka på förhandsgranska först! Hoppas ryggen blir bättre.Nu skiner solen, hoppas det får dig på bättre humör. Annars får du be Calle om en stor blöt puss....så smälter nog mammas griniga humör...Kram

Carina Berg sa...

Maria....det är bara och komma förbi. Ja, sa till Tomas att han kan ju massera dig medans jag tittar på hockey vid 16-tiden det är AIK-Modo. Sma:s eller ring Tomas, då kommer humöret att bli bättre oxå om du blir behjälpt. Va kul att det går bra med medicinen till Calle och att tumören minskar...toppen ju ! Ha det bäst nu så hörs vi. Krama om Calle !

Carina sa...

<3 <3 <3

Anonym sa...

Jag kan inte kommentera i mobilen längre och de är ju i den jag läser din blogg på nätterna. Såjag får kommentera på datorn efterråt.

Styrka & Kärlek

Skicka en kommentar