.

.
Mer kärlek<3

måndag 31 januari 2011

Njuter av egen tid.

Henrik vart tränat och det är så bra för honom/mig.
La ungarna och precis innan satt Max med Calle i soffan och kollade på Alfons.Max satt och höll om Calle.Tog massa kort men dom lägger jag inte ut.Privat.
Läskigt ....tänker att jag måste ta mkt kort....

Hungrig.
Körde bp med ryggvärk men hade lätta vikter och när jag blev varm gick det bättre.Tycker inte om mesa med vikter.
På jobbet är det härligt med alla braiga jobbarkompisar.Saknar dig Myran.
Dom på jobbet är som en andra eller tredje familj.Ses varje dag,är med i glatt och jobbigt,vare sig man vill eller inte.

Längtade efter min familj på jobbet idag.Henrik är så bra pappa.
Imorgonkväll öppethus i Zekes BLIVANDE skola.Spännande för honom.

Saknar er mina vänner,jag kommer snart.Va på,jag finns här fast ni inte träffar mig just nu.
Nu kom min man hem ska umgås.

Längtar efter få snusa Calle och känna hans varma fötter mot mina ben.

Ta vara på nuet mina vänner.
Det du ger får du tillbaka....

9 kommentarer:

Ammi sa...

<3

Anonym sa...

Hej fina Maria!

Blev glad av ditt inlägg i min logg imorse :)
Vi åker ju snart, men Calle och Ni kommer att finnas i våra tankar hela tiden! Det är såå bra att Calle verkar klara av behandlingen bra! Ni fixar det här galant tycker jag! KRAM Jenny B

Helena sa...

Kram till dig! Det kommer gå bra!

Anonym sa...

Många fina å kloka ord fina Maria!
Max är så välkommen imorgon <3 å hoppas hinna få se dig med senare på kvällen <3
Puss å kram
Ullis

Anonym sa...

Underbart med liten egentid med kärleken...

Ni är i mina tankar alltid!

Styrka & Kärlek

Anonym sa...

Tänker på er!
Vi ses kanske på skolan i morgon, Vickan ska sjunga i kören vid sextiden någon gång.
Kramis från Sussie och barnen.

Unknown sa...

Ni är så fantastiska!!
Puss <3

Anonym sa...

Vad mysigt det låter med syskonkärlek och Alfons ! Vilka fina killar du har...Bamsekram Jenny N

Anonym sa...

Fina du, längtar efter att ses och få krama på dig!
Ni finns i mina tankar varje dag, stora härliga, familjen!
Kärlek till er!
Helena W

Skicka en kommentar