.

.
Mer kärlek<3

tisdag 20 mars 2012

Calle.Carl Victor Malborg.

Det var länge sedan nu men nu kommer ett sånt Calleinlägg igen.
Han gick iväg till sin kompis och vände sig om mot mig i fönstret.Vinkade glatt och studerade mig stillaståendes länge.
Eller när jag lämnade honom på dagis imorse,fina killen går in för att börja sin dag på dagis,trygg glad och förväntansfull.Nä då kommer tanken igen:är det det här jag kommer minnas??Flera ggr idag.Är det för att stora undersökningarna närmar sig?
Det känns värre och värre för varje gång...För det är så bisarrt.Han är ju frisk.Men vi är där för han haft värsta värsta mardrömmen.
Ok Maria det är här du ska stoppa!!

STOPP.
Jag älskar dig Calle.Du måste leva.Vi vill se dig växa upp,bli vuxen,få barn,bli kär mm.Lova!
Händer inte det vill jag dö.
Men det kan jag inte göra.

Älskade unge.
Jag är orolig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar