.

.
Mer kärlek<3

onsdag 21 mars 2012

Jippi

jag hittade sjukhusprogram hospitalet fr Danmark där hon ska föda,gillar ju det!
Bra dag!!!!
Träffade jane imorse,kramades.
Barnen glada.
Starkare än på länge,kände en förbättring första på länge.
Jenny tränade och vi åt lunch.
Helena ringde och det gjorde mig glad,ska ses nästa vecka.Vi inte setts på ...2 år?Konstigt det gått så lång tid.
Vart på middag hos Malin&Mange firade Vera 1år,trevligt.
Mår faktiskt illa just nu...

Mitt blod jag lämnade förra veckan har kommit till andvändning-bra.


Dolt flera fbmänniskor så jag slipper se deras statusar,vill du oxå göra det så tryck på premunation avmarketa.Gjort det på ngn som skriver sånt som kan få mig må lite sådär att jag bryr nig ens?Mohahaha
M

1 kommentar:

Angelica sa...

Har gjort precis samma sak på FB ;-) kram

Skicka en kommentar