.

.
Mer kärlek<3

torsdag 10 mars 2016

Då blev det en lugnare helg...

Yes då blev det en lugn helg utan fotbollsmatcher eller bandymatcher för Max.
Marie ringde Henke och han åkte och hämtade en hårt stukad fot.(Alltså han hämtade Max med).
Vi får kolla imorgon så det bara är en stukning.Gör ju skitont.Gullungen får vara hemma från skolan imorgon.Usch det gillar han nog inte alls...stor risk.


I helgen ska jag läsa mycket har jag redan bestämt mig,älskar ju det lite min meditation och lugn.Inte orkat läst sista månaden för haft mkt i huvudet.Perioder.
Ska börja ikväll t.om...nu jävlar,det får bära eller brista mohahaha..skojar.





Stockholm är argt.
På väg hem från jobbet såg jag 2 olika skrika åt varandra-samma orsak på båda fallen...att den andre var i vägen när det skulle stressas till sin buss/t-bana.
Ni vet att jag har lust slå folk som inte behärskar det sociala samspelet i t-banan men det är med humor..lite.Välj vad man blir arg för fan.


Fick ett fint medd på fb igårkväll från en instruktör på NW som jag aldrig träffat,hon önskade mig jätte välkommen till NW och att det var världens bästa arbetsplats.Fint av henne leta reda på mig och skriva.


Ikväll Gåsmamman och njuta av ledigheten,långhelg.


Kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar