.

.
Mer kärlek<3

måndag 14 mars 2016

Godmorgon.

Jag har gjort bort mig.Eller va tycker du?
Sitter på bussen till jobbet och det är fullt,folk står.Jag frågar en äldre man om han vill sitta för jag kan stå.När han tackar nej ser jag han är kanske runt 62-64år.Kanske yngre.Jag ville vara snäll och har inga problem att stå..inte han heller tydligen....Tog han det som en förolämpning?


Drömde(trist höra om andras drömmar!)inatt jag åkte själv till Thailand skulle passa en liten svensk flicka en stund på resan men hon sliter av 2 fingrar och jag plockar upp dom och stressar till ngt sjukhus..lätt ångest i drömmen.Analys på den?
Kan vart att förra veckan pratade vi på jobbet om en utbildning hur man gör om man blir av med en liten kroppsdel..eller psyket.


Det händer så brutalt jävla mycket sjuka störda hemska grejer i världen,ibland känner jag mig ytlig nät jag bloggar om  katten typ.Men kan inte drunkna med alla dessa hemskheter då kan jag inte vara stark och bidra/hjälpa.Det känns som man(jag)alltid kan hjälpa mera,mera,mera.


Jag saknar er tjejer.Tiden springer iväg.Längtar efter kvalitetstid med er,skratta,flamsa,prata högt och lågt.


Körde Tabata igår och alltid sista tiden på det passet känns det som om jag har astma och druckit för mkt vin kvällen innan.Det sista stämmer inte..


Har lite seperationsångest idag för vissa,det börjar närma sig....
Ska kramas lite mer idag.


Nu ska jag tacka chauffören och jobba.

Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar